A-
A+
Jari Vierula
Peräseinäjoella toimivalla K-Market Viljamilla on elintarvikemyymälän oheispalveluina Postin palvelupiste, PostNordin ja Schenkerin noutopisteet sekä uusimpana palveluna elokuun loppuviikosta lähtien Matkahuollon palvelupiste.
Paketteja on kulkenut Viljamin kautta jo entuudestaankin paljon ja Matkahuollon paketit ovat lisänneet määrää entisestään.
– Matkahuolto on lisännyt päivittäisten pakettien määrä parillakymmenellä. Päivästä riippuen meillä on keskimäärin kuutisenkymmentä pakettia päivässä. Toki joulunaika tai Black Friday lisää tästäkin pakettimäärää, arvioi kauppias Juha-Pekka Puro.
Kun Matkahuolto tarjosi palvelupistettään, niin Puro ei epäröinyt ottaa lisäpalvelua K-market Viljamiin.
– Päätöksen taustalla oli turvata Matkahuollon palvelut paikkakunnalla. Muussa tapauksessa olisi peräseinäjokelaisten Matkahuollon paketit haettava Seinäjoelta tai naapurikunnista.
Matkahuollon asiakkaat voivat noutaa ja lähettää pakettinsa K-Market Viljamista.
– Matkahuollon paketteja voi lähettää meiltä, mikäli asiakas tekee ja maksaa lähetyksen itse Matkahuollon verkkosivuilla tai Matkahuolto -sovelluksella. Sen jälkeen valmiiksi pakatun paketin voi tuoda meille ja kertoa lähetykseen liittyvä seitsemän numeroinen lähetyskoodi ja paketti lähtee eteenpäin, tarkentaa Puro.
Linja-autojen liput ja aikataulut eivät kuulu K-Market Viljamin sopimukseen.
Puro näkee lisäpalveluiden myös tukevan elintarvikeliikkeen toimintaa. Vaikka lisäpalveluista saatavilla korvauksilla ei rikastu, niin hyödyt tulevat toista kautta. Kun ihmiset hoitavat pakettiasioitaan, niin monet piipahtavat samalla kaupan puolella.
– Näen lisäpalvelut meille hyvänä asiana. Matkahuollon palvelupiste on tuonut kaupan puolelle uusiakin asiakkaita.
Päivittäinen pakettiralli toki työllistää kaupan henkilökuntaa, mutta Puron mukaan hyvin on pystytty palvelemaan kaikkia asiakkaita. Koko henkilökunta on saanut koulutuksen niin Postin palveluihin kuin muhin pakettipalveluihin.
– Jos kaupan kassalla tai pakettitiskillä tulee ruuhkaa, niin silloin kassalta kilautetaan toinen työntekijä apuun.
Puro tarkentaa, että lisäpalveluiden toiminnot on integroitu kaupan kassajärjestelmään. Eli käytännössä paketin lähettämisen voi tehdä kassalla vaikka kauppaostoksien yhteydessä eikä ole välttämätöntä siirtyä pakettitiskille.
Vaikka Viljamissa on jo nyt monenlaisia palveluita niin kauppiaalla pitää olla ajatuksia ja suunnitelmia myös tulevaisuutta silmällä pitäen. Ajatuksia olisi, mutta kiinteistön koko asettaa omat rajoituksensa.
Ajankohtaista
Uusimmat
Kysely
A-
A+
Jari Vierula
Peräseinäjoella toimivalla K-Market Viljamilla on elintarvikemyymälän oheispalveluina Postin palvelupiste, PostNordin ja Schenkerin noutopisteet sekä uusimpana palveluna elokuun loppuviikosta lähtien Matkahuollon palvelupiste.
Paketteja on kulkenut Viljamin kautta jo entuudestaankin paljon ja Matkahuollon paketit ovat lisänneet määrää entisestään.
– Matkahuolto on lisännyt päivittäisten pakettien määrä parillakymmenellä. Päivästä riippuen meillä on keskimäärin kuutisenkymmentä pakettia päivässä. Toki joulunaika tai Black Friday lisää tästäkin pakettimäärää, arvioi kauppias Juha-Pekka Puro.
Kun Matkahuolto tarjosi palvelupistettään, niin Puro ei epäröinyt ottaa lisäpalvelua K-market Viljamiin.
– Päätöksen taustalla oli turvata Matkahuollon palvelut paikkakunnalla. Muussa tapauksessa olisi peräseinäjokelaisten Matkahuollon paketit haettava Seinäjoelta tai naapurikunnista.
Matkahuollon asiakkaat voivat noutaa ja lähettää pakettinsa K-Market Viljamista.
– Matkahuollon paketteja voi lähettää meiltä, mikäli asiakas tekee ja maksaa lähetyksen itse Matkahuollon verkkosivuilla tai Matkahuolto -sovelluksella. Sen jälkeen valmiiksi pakatun paketin voi tuoda meille ja kertoa lähetykseen liittyvä seitsemän numeroinen lähetyskoodi ja paketti lähtee eteenpäin, tarkentaa Puro.
Linja-autojen liput ja aikataulut eivät kuulu K-Market Viljamin sopimukseen.
Puro näkee lisäpalveluiden myös tukevan elintarvikeliikkeen toimintaa. Vaikka lisäpalveluista saatavilla korvauksilla ei rikastu, niin hyödyt tulevat toista kautta. Kun ihmiset hoitavat pakettiasioitaan, niin monet piipahtavat samalla kaupan puolella.
– Näen lisäpalvelut meille hyvänä asiana. Matkahuollon palvelupiste on tuonut kaupan puolelle uusiakin asiakkaita.
Päivittäinen pakettiralli toki työllistää kaupan henkilökuntaa, mutta Puron mukaan hyvin on pystytty palvelemaan kaikkia asiakkaita. Koko henkilökunta on saanut koulutuksen niin Postin palveluihin kuin muhin pakettipalveluihin.
– Jos kaupan kassalla tai pakettitiskillä tulee ruuhkaa, niin silloin kassalta kilautetaan toinen työntekijä apuun.
Puro tarkentaa, että lisäpalveluiden toiminnot on integroitu kaupan kassajärjestelmään. Eli käytännössä paketin lähettämisen voi tehdä kassalla vaikka kauppaostoksien yhteydessä eikä ole välttämätöntä siirtyä pakettitiskille.
Vaikka Viljamissa on jo nyt monenlaisia palveluita niin kauppiaalla pitää olla ajatuksia ja suunnitelmia myös tulevaisuutta silmällä pitäen. Ajatuksia olisi, mutta kiinteistön koko asettaa omat rajoituksensa.
Ajankohtaista
Uusimmat
Kysely
A-
A+
Jari Vierula
Peräseinäjoella toimivalla K-Market Viljamilla on elintarvikemyymälän oheispalveluina Postin palvelupiste, PostNordin ja Schenkerin noutopisteet sekä uusimpana palveluna elokuun loppuviikosta lähtien Matkahuollon palvelupiste.
Paketteja on kulkenut Viljamin kautta jo entuudestaankin paljon ja Matkahuollon paketit ovat lisänneet määrää entisestään.
– Matkahuolto on lisännyt päivittäisten pakettien määrä parillakymmenellä. Päivästä riippuen meillä on keskimäärin kuutisenkymmentä pakettia päivässä. Toki joulunaika tai Black Friday lisää tästäkin pakettimäärää, arvioi kauppias Juha-Pekka Puro.
Kun Matkahuolto tarjosi palvelupistettään, niin Puro ei epäröinyt ottaa lisäpalvelua K-market Viljamiin.
– Päätöksen taustalla oli turvata Matkahuollon palvelut paikkakunnalla. Muussa tapauksessa olisi peräseinäjokelaisten Matkahuollon paketit haettava Seinäjoelta tai naapurikunnista.
Matkahuollon asiakkaat voivat noutaa ja lähettää pakettinsa K-Market Viljamista.
– Matkahuollon paketteja voi lähettää meiltä, mikäli asiakas tekee ja maksaa lähetyksen itse Matkahuollon verkkosivuilla tai Matkahuolto -sovelluksella. Sen jälkeen valmiiksi pakatun paketin voi tuoda meille ja kertoa lähetykseen liittyvä seitsemän numeroinen lähetyskoodi ja paketti lähtee eteenpäin, tarkentaa Puro.
Linja-autojen liput ja aikataulut eivät kuulu K-Market Viljamin sopimukseen.
Puro näkee lisäpalveluiden myös tukevan elintarvikeliikkeen toimintaa. Vaikka lisäpalveluista saatavilla korvauksilla ei rikastu, niin hyödyt tulevat toista kautta. Kun ihmiset hoitavat pakettiasioitaan, niin monet piipahtavat samalla kaupan puolella.
– Näen lisäpalvelut meille hyvänä asiana. Matkahuollon palvelupiste on tuonut kaupan puolelle uusiakin asiakkaita.
Päivittäinen pakettiralli toki työllistää kaupan henkilökuntaa, mutta Puron mukaan hyvin on pystytty palvelemaan kaikkia asiakkaita. Koko henkilökunta on saanut koulutuksen niin Postin palveluihin kuin muhin pakettipalveluihin.
– Jos kaupan kassalla tai pakettitiskillä tulee ruuhkaa, niin silloin kassalta kilautetaan toinen työntekijä apuun.
Puro tarkentaa, että lisäpalveluiden toiminnot on integroitu kaupan kassajärjestelmään. Eli käytännössä paketin lähettämisen voi tehdä kassalla vaikka kauppaostoksien yhteydessä eikä ole välttämätöntä siirtyä pakettitiskille.
Vaikka Viljamissa on jo nyt monenlaisia palveluita niin kauppiaalla pitää olla ajatuksia ja suunnitelmia myös tulevaisuutta silmällä pitäen. Ajatuksia olisi, mutta kiinteistön koko asettaa omat rajoituksensa.
Ajankohtaista
Uusimmat
Kysely