A-
A+
”Kurikka haluaa olla kaikille asukkailleen unelmien kaupunki. Haastamme kurikkalaisia kertomaan, millainen unelmien Kurikka olisi.”
Kurikan kaupunki julkaisi kaksi uutta verkkosivustoa, jotka ovat matkailijoille suunnattu visitkurikka.fi ja asukasmarkkinointisivu unelmienkaupunki.fi.
Visit Kurikka -verkkosivusto on suunnattu matkailijoille, mutta kuntalaiset voivat myös löytää sivustolta kivaa kesätekemistä. Sivustolle on koottu kurikkalaisia palvelutarjoajia, nähtävyyksiä ja aktiviteetteja. Lisäksi on tietoa Kurikasta ja kaupunkiin saapumisesta. Sivustolle voi ilmoittaa mukaan uusia kohteita tai pyytää muokkauksia jo olemassa oleviin kohteisiin.
Unelmienkaupunki.fi -verkkosivu kokoaa yhteen Kurikan parhaita puolia potentiaalisen asukkaan näkökulmasta. Sivustolta saa tietoa kylistä, asuinalueista, tonteista ja työpaikoista. Sivulla kerrotaan Kurikan erityispiirteistä ja vahvuuksista, kuten yli 65-vuotiaiden liikuntapalvelusetelistä, kampuksesta, harrastusmahdollisuuksista ja laadukkaasta varhaiskasvatuksesta.
Verkkosivujen julkaisun yhteydessä toteutetaan markkinointikampanja, jonka tavoitteena on houkutella matkailijoita kesälomalla Kurikkaan sekä lisätä kaupungin tunnettavuutta. Pitkällä tähtäimellä kampanjalla lisätään houkuttelevuutta potentiaalisten asukkaiden, yrittäjien ja matkailijoiden silmissä.
Apulaiskaupunginjohtaja Juha Luukko painottaa, että kuntamarkkinoinnilla on iso merkitys elinvoiman kehittämiselle.
– Saamme tuotua näkyville Kurikan laadukkaat palvelut ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet akrobatiasta moottoriratoihin ja laskettelurinteestä vesihiihtoon.
– Kurikan mainoksia voi nähdä heinäkuussa televisiossa, valtakunnallisten digilehtien sivuilla ja Seinäjoella LED-screeneillä, sanoo viestintäsuunnittelija Emilia Nivukoski.
– Kurikka haluaa olla kaikille asukkailleen unelmien kaupunki. Haastamme kurikkalaisia kertomaan, millainen unelmien Kurikka olisi. Vastauksia hyödynnetään syksyllä, kun arvioidaan ja mahdollisesti päivitetään kaupungin strategiaa tuleville vuosille, korostaa kaupunginjohtaja Anna-Kaisa Pusa.
Asukkaat voivat osallistua osoitteessa www.unelmienkaupunki.fi/kerrounelmasi.
Ajankohtaista
Uusimmat
Kysely
A-
A+
”Kurikka haluaa olla kaikille asukkailleen unelmien kaupunki. Haastamme kurikkalaisia kertomaan, millainen unelmien Kurikka olisi.”
Kurikan kaupunki julkaisi kaksi uutta verkkosivustoa, jotka ovat matkailijoille suunnattu visitkurikka.fi ja asukasmarkkinointisivu unelmienkaupunki.fi.
Visit Kurikka -verkkosivusto on suunnattu matkailijoille, mutta kuntalaiset voivat myös löytää sivustolta kivaa kesätekemistä. Sivustolle on koottu kurikkalaisia palvelutarjoajia, nähtävyyksiä ja aktiviteetteja. Lisäksi on tietoa Kurikasta ja kaupunkiin saapumisesta. Sivustolle voi ilmoittaa mukaan uusia kohteita tai pyytää muokkauksia jo olemassa oleviin kohteisiin.
Unelmienkaupunki.fi -verkkosivu kokoaa yhteen Kurikan parhaita puolia potentiaalisen asukkaan näkökulmasta. Sivustolta saa tietoa kylistä, asuinalueista, tonteista ja työpaikoista. Sivulla kerrotaan Kurikan erityispiirteistä ja vahvuuksista, kuten yli 65-vuotiaiden liikuntapalvelusetelistä, kampuksesta, harrastusmahdollisuuksista ja laadukkaasta varhaiskasvatuksesta.
Verkkosivujen julkaisun yhteydessä toteutetaan markkinointikampanja, jonka tavoitteena on houkutella matkailijoita kesälomalla Kurikkaan sekä lisätä kaupungin tunnettavuutta. Pitkällä tähtäimellä kampanjalla lisätään houkuttelevuutta potentiaalisten asukkaiden, yrittäjien ja matkailijoiden silmissä.
Apulaiskaupunginjohtaja Juha Luukko painottaa, että kuntamarkkinoinnilla on iso merkitys elinvoiman kehittämiselle.
– Saamme tuotua näkyville Kurikan laadukkaat palvelut ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet akrobatiasta moottoriratoihin ja laskettelurinteestä vesihiihtoon.
– Kurikan mainoksia voi nähdä heinäkuussa televisiossa, valtakunnallisten digilehtien sivuilla ja Seinäjoella LED-screeneillä, sanoo viestintäsuunnittelija Emilia Nivukoski.
– Kurikka haluaa olla kaikille asukkailleen unelmien kaupunki. Haastamme kurikkalaisia kertomaan, millainen unelmien Kurikka olisi. Vastauksia hyödynnetään syksyllä, kun arvioidaan ja mahdollisesti päivitetään kaupungin strategiaa tuleville vuosille, korostaa kaupunginjohtaja Anna-Kaisa Pusa.
Asukkaat voivat osallistua osoitteessa www.unelmienkaupunki.fi/kerrounelmasi.
Ajankohtaista
Uusimmat
Kysely
A-
A+
”Kurikka haluaa olla kaikille asukkailleen unelmien kaupunki. Haastamme kurikkalaisia kertomaan, millainen unelmien Kurikka olisi.”
Kurikan kaupunki julkaisi kaksi uutta verkkosivustoa, jotka ovat matkailijoille suunnattu visitkurikka.fi ja asukasmarkkinointisivu unelmienkaupunki.fi.
Visit Kurikka -verkkosivusto on suunnattu matkailijoille, mutta kuntalaiset voivat myös löytää sivustolta kivaa kesätekemistä. Sivustolle on koottu kurikkalaisia palvelutarjoajia, nähtävyyksiä ja aktiviteetteja. Lisäksi on tietoa Kurikasta ja kaupunkiin saapumisesta. Sivustolle voi ilmoittaa mukaan uusia kohteita tai pyytää muokkauksia jo olemassa oleviin kohteisiin.
Unelmienkaupunki.fi -verkkosivu kokoaa yhteen Kurikan parhaita puolia potentiaalisen asukkaan näkökulmasta. Sivustolta saa tietoa kylistä, asuinalueista, tonteista ja työpaikoista. Sivulla kerrotaan Kurikan erityispiirteistä ja vahvuuksista, kuten yli 65-vuotiaiden liikuntapalvelusetelistä, kampuksesta, harrastusmahdollisuuksista ja laadukkaasta varhaiskasvatuksesta.
Verkkosivujen julkaisun yhteydessä toteutetaan markkinointikampanja, jonka tavoitteena on houkutella matkailijoita kesälomalla Kurikkaan sekä lisätä kaupungin tunnettavuutta. Pitkällä tähtäimellä kampanjalla lisätään houkuttelevuutta potentiaalisten asukkaiden, yrittäjien ja matkailijoiden silmissä.
Apulaiskaupunginjohtaja Juha Luukko painottaa, että kuntamarkkinoinnilla on iso merkitys elinvoiman kehittämiselle.
– Saamme tuotua näkyville Kurikan laadukkaat palvelut ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet akrobatiasta moottoriratoihin ja laskettelurinteestä vesihiihtoon.
– Kurikan mainoksia voi nähdä heinäkuussa televisiossa, valtakunnallisten digilehtien sivuilla ja Seinäjoella LED-screeneillä, sanoo viestintäsuunnittelija Emilia Nivukoski.
– Kurikka haluaa olla kaikille asukkailleen unelmien kaupunki. Haastamme kurikkalaisia kertomaan, millainen unelmien Kurikka olisi. Vastauksia hyödynnetään syksyllä, kun arvioidaan ja mahdollisesti päivitetään kaupungin strategiaa tuleville vuosille, korostaa kaupunginjohtaja Anna-Kaisa Pusa.
Asukkaat voivat osallistua osoitteessa www.unelmienkaupunki.fi/kerrounelmasi.
Ajankohtaista
Uusimmat
Kysely